Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne ELi toetuse kohta tervishoiusüsteemidele
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 18:09:43 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel Teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
George-Marius Hyzleri juhtimisel koostatud eriaruanne nr 18/2024: „ELi 
rahaline toetus partnerriikide tervishoiusüsteemidele: järgitakse üldiseid 
strateegilisi eesmärke, kuid sekkumistes on probleeme koordineerimise ja 
kestlikkusega“.

Audiitorite sõnul esineb partnerriikide tervishoiusüsteemidele ELi abi 
eraldamise metoodikas puudusi ning rahastatud projektide tõhusust võivad 
pärssida puudulik koordineerimine ja kestlikkusega seotud riskid.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-18>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .